ÜZEMELTETÉS ÉS TÁMOGATÁS

Az adatközpont építésből megszerzett szakértelmünket az üzemeltetés-támogatás szolgálatába állítottuk.

Üzemeltetni kizárólag hibamentesen tervezett és szigorú kontroll alatt kivitelezett rendszert érdemes.

A megrendelő számára előnyöket rejt, ha üzemeltetési gyakorlattal is rendelkező kivitelezőt von be az adatközpont építésbe, hiszen így már a tervezés első fázisában érvényesíthetőek az üzemeltetési tapasztalatok. A megvalósítási folyamatot kiterjedt alvállalkozói körünkkel és saját alkalmazásban levő, sokrétűen képzett szakembereinkkel tudjuk kivitelezni, ezáltal partnereink üzleti folyamatait támogatni.

A kivitelezést követően a kivitelező céggel történő üzemeltetés elősegíti az esetleges meghibásodások gyors azonosítását, lokalizálását, a teljes rendszerre vonatozó, összefüggésben történő vizsgálatát.

A SzámHEAD Kft. ügyeleti rendszere az év 365 napján, a nap 24 órájában elérhető. Szakembereink igény eseten 2 órán belül a helyszínre érkezve a hibaelhárítást megkezdik.

A megelőző karbantartások egy kézben tartása segíti a szakágak összehangolását, azok dokumentálását és az üzemeltetés biztonságot érintő kockázatok csökkentését.

Az üzemeltetés-támogatást legtöbb esetben a saját fejlesztésű felügyeleti rendszerünkkel végezzük, így távolról is azonnal teljes képet kaphatunk a helyszíni körülményekről, a hibát a lehető gyorsabban – legtöbbször a leállást elkerülve – tudjuk meghatározni, területspecifikus szakszervizekkel elhárítani, akár helyszíni jelenlét nélkül.

Főbb referenciák:

  • Wigner Fizikai Kutatóközpont központi gépterem
  • Nemzeti Adó- és Vámhivatal központi gépterem
  • NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. központi gépterem
  • T-systems Magyarország Zrt. Office Garden I-II-III.
  • Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság
  • Chinoin Zrt., 5 gépterem
  • EUROAPI Zrt., 2 gépterem
  • HBO Holding Zrt. 2 redundáns gépterem
  • Magyar Autóklub 1 gépterem
  • MOL központi gépterem 1 gépterem
  • Porsche Hungária Kft. 1 gépterem

Szolgáltatás:

  • 365/7/24 ügyeleti rendszer
  • Telefonos szakirányú tájékoztatás
  • Akár 2 órán belül a helyszínen
  • Szerződött területspecifikus szakszervizek
  • Távfelügyeleti rendszer
  • Ticketing rendszer

Éves auditok:

  • Kockázati felmérés
  • Fejlesztési javaslatok
  • Eszközpark állapot felmérés

Karbantartások:

  • Technológiai hűtés (folyadékhűtő, szekrényklíma, LCP)
  • Komfort hűtés
  • Épületgépészet
  • Erősáram (UPS, Diesel aggregát, KÖF, KIF elosztók, transzformátor)
  • Biztonságtechnika (CCTV, beléptető, behatolásjelző)
  • Tűzjelző és oltórendszerek